Saturday, October 27, 2007

Hjortelias kjemper


Taien Jaktlag har aldri vore nærare hjortefall enn i år. Alle kjenner til Carls 100% sjanse med busken i veien, men sist helg gjekk det kaldt oppover ryggen på Sveinung då han såg ein diger kronhjort i jubelterrenget på Nesheim. Dette var av den store stygge typen som ein luktar når ein nermar seg. Lukta var så stram at det minte mest om geitebukken til Senior Susort. Eivind var lenge skråsikker på at dei to hjortane som spaserte mot posten sin ville gå innom han, men han slapp det: Ein joggar fant ut han ville springa tur übertidleg på morgonen, noko me i etterkant gjev han kritikk for.
Helga 10. november fell resten av kvota både i Vats og Tysvær

2 comments:

EivindSu said...

Eg klarte ikkje å vente heilt til neste helg, så eg tok ein tur heim denne helga og er klar som et egg for det som morgendagen måtte bringe..

I desse tider vil eg også minne om at bilder fra taien jaktlag sin suksessfulle "fisketur" ligg no på nett:

http://www.flickr.com/photos/jakokob/

Anonymous said...

Flott bilde der har her!

Men jeg kan ikke se at dere har spurd meg om bruk av dette bilde som jeg har tatt.

Helsing Rolf Selvik